środa, 5 września 2012

Walczyć?




Bardzo podoba mi się to zdjęcie, dlatego je wklejam... Dziś chciałabym powiedzieć: "Panie moje serce się nie pyszni i nie patrzą wyniośle moje oczy. Nie dbam o rzeczy wielkie, ani o to co siły me przerasta, lecz uspokoiłem swą dusze, jak dziecko na łonie swej matki..."

Walczyć, czy nie? Jeden z moich ulubionych cytatów to: dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą! Jak narazie przegrywam wszystkie walki, ale jeszcze się nie poddałam. Dziś z pomocą przychodzi mi bł. Matka Teresa z Kalkuty. Za jej pośrednictwem proszę Cię Boże o siły do walki ze swoim egoizmem, ze swoimi zranieniami. Nie chcę być egoistką, ale tak jak Matka Teresa oddać się wszystkim. Daj mi tyle siły co ona, abym potrafiła tak wiernie i pełna miłości trwać przy Tobie. Daj mi miłość, którą ona miała. Daj mi jej nadzieję, abym nie patrzyła w przyszłość ze smutkiem, ale z radością. Daj mi tyle pokoju i cierpliwości do ludzi ile ona miała w swoim sercu. Daj mi umiejętność patrzenia i dziękowania za to co mam, anie narzekania na to czego mi brakuje. Daj siły bym potrafiła siebie zaakceptować taką jaką jestem! Naucz mnie kochać, bo ostatnio tego mi brakuje...

2 komentarze:

  1. Też podoba mi się to zdjęcie, tym bardziej, ze znam tego, kto podaje Ci Pana Jezusa, Dorotko. Wiesz, że przez wiele utrapień wchodzi się do królestwa niebieskiego, ale tez i do własnego serca. Powodzenia, Wojowniczko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amen! Niech dobry Pan dopomaga Ci w tej walce! :)

    OdpowiedzUsuń