poniedziałek, 17 września 2012

błędy...

 "Nie popełnia błędu tylko ten kto nic nie robi" !!!

http://www.youtube.com/watch?v=eLOqEpvpvUk

Dziś zaczynam od piosenki Dido i słów:
"I hope that I would never find
All the shit I left behind.
Now I find the child in me
Is going to remind me
That I can't forget my past for long. "

Lubię jej głos, ale również odnajduję się w tych słowach. Daj mi siłę do walki, daj mi czas do leczenia...

Dziękuję wszystkim za weekend.
Dziękuję Boże Tobie... za wczorajszą Ewangelię i za to, że przypominasz mi, że mam brać swój krzyż. Dziękuję, za trudne dla mnie relacje i że uczę się ich na nowo. Za to, że wszystkie moje plany legną w gruzach. Za to, że nie muszę być silna i mogę popełniać błędy. Za to, że mogę płakać i za to, że tak bardzo przejmuję się innymi. Za dzieciaki z którymi wczoraj się bawiłam i za pragnienia które są we mnie, choć są trudne do ogarnięcia. Za ludzi, których stawiasz na mej drodze. Za to, że uczysz mnie tego, że nie wszyscy muszą mnie lubić, choć to trudne do pojęcia. Za to, że są ludzie, którzy potrafią wywołać u mnie uśmiech w ciężkie dni, choć może to ja powinnam pocieszać innych. Dziękuję za to, że nie potrafię zrozumieć ludzi. Za tę teraźniejszą samotność. I może myślisz, że piszę to tylko od tak sobie... Ale ja naprawdę za to Ci dziękuję, bo właśnie przez takie sytuacje mnie kształtujesz, uczysz miłości, zaufania i życia! I choć to trudne i są łzy w oczach to warto. Bo nie popełnia błędów tylko ten kto nic nie robi. Tak więc coś robię ;]




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz