piątek, 21 września 2012

jawnogrzesznica i Mateusz

Ale dzisiaj piękna Ewangelia... o celniku Mateuszu. Można by rzec o grzeszniku Mateuszu. Wiecie co jest najpiękniejsze, że pomimo tego czy jesteś chudy, czy gruby, czy jesteś najszczęśliwszym człowiekiem pod słońcem, czy czujesz się wrakiem człowieka, czy jesteś kochany przez wszystkich, czy przez nikogo Jezus mówi: Pójdź za Mną. On woła każdego z nas, nieważne ile mamy pieniędzy i czy jesteśmy w stanie łaski uświęcającej. I mój ulubiony tekst: "Bo nie przyszedłem powołać sprawiedliwych, ale grzeszników". Czemu jest dla mnie to ważne? Bo jestem grzesznikiem, upadam, wpadam w błoto i On mówi to do mnie ;) ;) I co jeszcze mnie zastanawia, wczoraj też było o grzesznicy. On po prostu przypomina mi po raz kolejny, że mnie kocha i że mogę Mu zaufać.

Tekst 6 - letniego Patryka na ostatnim spotkaniu kiedy zobaczył kobietę w ciąży: Mamo, czemu ta pani połknęła dziecko? Ubaw ludzi dookoła - bezcenny :D

U mnie... Hm... Nic ciekawego. Pani promotor nie odpisuje, nie mogę znaleźć pracy i mam problemy z sobą... I dlatego cieszą mnie dwie ostatnie Ewangelię... Dorota, kobieta, która popełnia błędy jak każdy,czuje się samotna, podejmuje trudne decyzje, ale robi to z miłości. Jezus nie patrzy na to co jest na zewnątrz, ale na to co we mnie. Byle do przodu ;) Zadanie na najbliższy czas: Znaleźć pracę. Bo nieróbstwo i samotność przewraca mi w głowie ;p
Dziś czuwanie, ważny temat dla mnie - uczucia i emocje. Trzeba nieraz jakieś emocje: żal, złość i uczucia... uzdrowić. Bo to niszczy człowieka od środka. I tylko On może mi pomóc.
 Chciałabym tak jak ta jawnogrzesznica podejść do Jezusa świadoma swoich grzechów i swojej miłości oraz tak jak Mateusz, pójść za Nim nie patrząc na to co tracę...

i piosenka na dziś: http://w302.wrzuta.pl/audio/6RVk8gaDvSp/mate.o_-_06_-_abba_naleze_do_ciebie
"nowe serce we mnie stwórz, abym bardziej kochał Ciebie"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz