piątek, 1 października 2010

"ile lat ma upłynąc byś zobaczył,że tam jest skarb Twój,gdzie SERCE Twe " ;p

Witam wszystkich! ;) Zostałam przekonana to tego bloga, a więc zaczynam coś nowego... Dlaczego taki tytuł bloga? Jest to tekst z piosenki zespołu Maleo Reggae Rockers..."Wiem, że czego byś nie zrobił serca nie oszukasz"! Mam to też głębsze przesłanie w moim życiu... Nie raz udajemy kogoś innego, nie raz w życiu z czymś się nie zgadzamy, nie raz kryjemy wiele w sobie, chcemy oszukać innych, ale jak często tez samych siebie. Ale ni hu hu ;) Serca nie oszukamy, nasze serce, nasze sumienie przypomni nam kim jesteśmy, przypomni nam, co robimy źle, i że dobrzy tez jesteśmy ;)
Pisałam wcześniej innego bloga, teraz chcę podzielić się z innymi, z samą sobą tym co przezywam, tym z czym się spotykam, moją relacją z Bogiem i z innymi...
Kiedyś rozmawiałam z kimś na temat tego dlaczego pisze się blogi??? Ja doszłam do wniosku, że po pierwsze, bloga piszemy sami dla siebie. Po co? Po to by zastanowić się nad sobą i nad swoim życiem. Kiedyś czytałam wszystkie wpisy na tamtym blogu...Wiecie jak zmieniło się przez rok moje patrzenie na wiarę, na Kościół, na ludzi, na miłość. Nie raz chcemy ukryć coś, a właśnie często na blogu sie otwieramy. Nie raz po prostu chcemy podzielić się swoją radością lub smutkiem. Po drugie bloga piszemy dla innych. Ja czytając wiele innych blogów zachwycam się tym jak oni żyją...;D
Dlaczego takie tło? Zielony to kolor NADZIEI!
Link do piosenki:
http://www.youtube.com/watch?v=K_RSGdecWIs

"Przed czym uciekasz, czego tak szukasz? Wiem, że czego byś nie zrobił serca nie oszukasz...W plastikowy uśmiech nie uwierzę nie..." ;-D

2 komentarze:

  1. Czyżbym był pierwszym, który dostąpi tego zacnego zaszczytu zamieszczenia komentarza na Twój nowy blog?
    Gratuluje nowości! :) Radośnie to widzę ;)

    "Czasem trzeba upaść
    i ze łzami w oczach słyszeć jak kogut trzy razy zapieje,
    by ogłosić kolejny wschód słońca - świt nowego życia!
    To w Tobie wstaje nowy dzień!"

    Znasz ten kawałek, tak... Ale chciałem zadedykować go właśnie Tobie i powiedzieć bardzo jasno i wyraźnie, że każdy świt słońca zapowiada Miłość (przez duże M). Czy się z nią spotkamy, czy nie, to Ona i tak będzie na nas czekać! Więc nie ma się czego bać, ale ruszyć, wstać i złapać oddech nowości... ;)
    Uśmiechu! +

    OdpowiedzUsuń