środa, 28 listopada 2012

Odnalazłeś mnie...

http://www.youtube.com/watch?v=r5V3FT3RXx4&feature=related
"Na pustyni duszy, straciłem Twój ślad,
Tak mocno palił mnie mój grzech.
(Odnalazłeś mnie…)
Napoiłeś duszę mą,
Nakarmiłeś chlebem swym.
Teraz nie ja żyję, lecz żyjesz we mnie Ty!
Usłyszysz cichy płacz,
Kiedy inni się śmieją,
I ukoisz ból, gdy inni ranią tak.
Ty uzdrawiasz swą miłością -
Leczysz nas!"

Jakoś odnajduję się w tej drugiej zwrotce :) Zwłaszcza, że tak mocno pali mnie mój grzech i wiem, że tylko Ty możesz mnie uzdrowić :) ten fragment: Odnalazłeś mnie... Zawsze wracam do tych słów po spowiedzi :) A piosenkę wrzucam, bo tak jakoś sentymentalnie :p 
I jak zwykle obrazki ;p 



Dziękuję wszystkim którzy się za mnie modlą. Czuję tę modlitwę mocno! I dalej się polecam :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz