czwartek, 13 czerwca 2013

zdejmij klapki!

SDM Kim właściwie

Dziś taki utwór... Trudny kolejny dzień, ale piękny :D mogę to powiedzieć! Staram się tak patrzeć na każdy dzień, szukać coś pozytywnego. A więc:

...dziś pomogłam pani Iwonce w przedszkolu, a to ona mi zawsze pomaga
... przezwyciężyłam lenistwo i poszłam na konferencję o. Szustaka, warto było z 2 powodów: ucieszyła mnie ilość ludzi i odezwa Elblążan, oraz jedno zdanie,ale potrzebne mi od jakiegoś czasu, ale o tym później :p
... nadrobiłam pewne zaległości w dokumentacji
... przezwyciężyłam lenistwo i bunt i poszłam na Mszę Św w przedszkolu

Jest tego trochę, cieszę się :D Ale jak to powiedział ostatnio pewien kapłan na kazaniu: zdejmijcie klapki z oczu, popatrzcie dookoła, rozglądnij się,nie tylko Ty jesteś na tym świecie...!
Polecam się dalej Waszej modlitwie i o Was pamiętam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz