piątek, 11 lutego 2011

Gratuluję BOHATERZE! ;)

Kto to jest bohater? Dzieci wiedzą lepiej... "To taki  co się nie boi, ma moc". Widziałam ostatnio demotywator że tak naprawdę są 4 czasy: przeszły, teraźniejszy, przyszły i ZMARNOWANY! Posłuchajcie co to jest czas wg. dzieci: to do nas wszystkich APEL!
http://www.youtube.com/watch?v=rC4uBovCg5E

Dziś o osobie, o BOHATERZE, który nie marnuje czasu. O takich ludziach mówi się bardzo mało, a warto!
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Ten-9-latek-to-fenomen-zobacz-film,wid,13115231,komentarz.html?ticaid=1bc35

Ostatnio wrzuciłam link ze słowami biskupa Dajczaka o zauważeniu drugiego człowieka... I dziś piękny, wzruszający filmik. Jedni mogą powiedzieć że dołujący, że współczują małemu Mackowi, a ja jestem dumna z niego, a nawet pokazał mi, że nie trzeba być wielkim, znanym, głośnym żeby kochać. Historia jak z bajki dla wielu. Bo kto przychodzi po szkole aby pomagać rodzicom? Bo kto rezygnuje z zabawy dla innych? Bo kto codziennie potrafi nosić zakupy, gdy inni biegają po podwórku. Wiecie jak powinno wyglądać życie dziecka? Przychodzi do domu, je obiad, idzie na podwórko, odrabia lekcje, ogląda bajkę, idzie spać. I pewnie jakbym tylko przeczytała o nim to w wiele rzeczy bym nie uwierzyła... To duma mieć takiego syna, to duma znać takiego człowieka. Gratuluję Tobie Macku! ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz