niedziela, 27 lutego 2011

"bo one sa jeszcze małe, jeszcze nie rozumią" ;p

Wiecie zacznę cytatem z demotywatorów: "Miłość to to, co jest z tobą w pokoju podczas Świat Bożego Narodzenia, jeśli przestaniesz otwierać prezenty i posłuchasz..." Bobby lat 7 ;D

http://demotywatory.pl/2728835/Zeby-naprawde-zrozumiec-milosc

http://demotywatory.pl/1588422/Milosc-dziecka

Cytat w tytule jest z youtoube... na tym nagraniu dzieci wypowiadaja sie na temat miłości. Oj myslę, że dzieci rozumieja o wiele więcej niż my... Posłuchajcie:
http://www.youtube.com/watch?v=XXaOU5YVDI0

Dzis dużo linków może, ale dzieci super mówią o miłości, o miłości mężczyzny do kobiety, brata do siostry, rodziców do dzieci...

2 komentarze:

  1. Dzieci są kochane... Proste... Szczere...
    Miłość to my - ludzie...:)
    Uśmiechu! +

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja do Twoich linków dorzucę wersy, które mi po głowie chodzą w związku z tematem (T. Love - "Tylko miłość"). Kto by nie chciał "wrócić do stanu, który pamięta z dzieciństwa"?

    Chciałbym powrócić do siebie
    Chciałbym powrócić do stanu
    Który pamiętam z dzieciństwa
    Kiedy całym sobą kochałem
    Chciałbym nauczyć się czytać
    Nie brajlem i nie pionowo
    Czy to jest możliwe nie pytać?
    Chciałbym się narodzić na nowo

    Ref:
    Jak pierwsza miłość
    Tylko miłość
    Bo ja nic mocniejszego nie znam
    Tylko miłość
    Tylko miłość
    Która jest lekarstwem na ból

    Pragnę powrócić do siebie
    Pragnę poszukać ratunku
    Rzuć mi koło, proszę, natychmiast
    S.o.s. wysyłam ze statku
    Jestem zraniony na maxa
    Jestem płaczący jak dzieciak
    Jestem udupiony
    Jestem jak porzucona kobieta

    Ref:
    Jak pierwsza miłość...

    Nie ma o czym mówić, człowieku
    Nie ma o czym mówić naprawdę
    Nie daj się załatwić
    Bo okrutne jest życie dorosłe
    Wszyscy pójdziemy do nieba
    Czy już koniec bajki poznałeś?
    Nikt nie będzie płakał
    Nikt nie będzie wiedział co czułeś

    Ref:
    Tylko miłość...

    OdpowiedzUsuń