sobota, 28 września 2013

radość Filippo

Oficjalnie mogę się pochwalić - studentka UG :D
Co do wyjazdu do Łagiewnik - spotkanie ogólnie średnio, ale z Izą poradziłyśmy sobie, aby było fajnie. Starówka Krakowska nocą - to uwielbiam, spotkania ze znajomymi z Karkowa - tysz uwielbiam! :) Duchowy pozytyw tego wyjazdu, oglądaliśmy film o św. Filipie Neri, super człowiek. Trwał prawie 3 godziny, ale piękny. Wiedziałam o nim tylko tyle, że był świętym od radości i od dzieci. I cytat z filmu:

"- A Ty wujku co chcesz na urodziny?
* Ja już jestem szczęśliwy.
- Przecież nic nie masz... <zdziwienie>
* No właśnie! "
św. Filip Neri


I taka anegdotka o nim: "Krążyła plotka, że pewna zakonnica dokonuje niewiarogodnych cudów. Papież zlecił zbadanie tej sprawy św. Filipowi Neri. Po długiej podróży Święty dotarł wreszcie do odległego klasztoru i poprosił o widzenie z zakonnicą. Kiedy weszła do izby, ściągnął swe zabłocone buty i poprosił by je wyczyściła. Zakonnica fuknęła wyniośle i obróciła się na pięcie. Św. Filip założył buty i wrócił zdać sprawę papieżowi.
– Niech Wasza Świątobliwość nie wierzy tym plotkom – powiedział. – Gdzie nie ma pokory nie może być cudów." por. wiara.pl


Co przede mną?
Studia, Szlachetna Paczka, praca, szkolenia, Zaduszki, Muminki, siatkóweczka z nową starszą ekipą, pomoc przy bierzmowanych - dużo tego, ale nie będę o głupotach myśleć. A propo siatkówki, niewielka ta ekipa bo chyba z 10 osób, ale faceci mocno uderzają, po wczorajszej mam siniaki na rękach :p 

Jeszcze zdjęcie z wyjazdu: 

 

11 komentarzy:

  1. Dużo zajec masz ale chyba znajdziesz czas by wrzucic t cos ciekawego???

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się raz w tygodniu :p Znamy się Grześku? Dzięki wielkie za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sadze trafiłem tu przez przypadek, ale zawsze można poznawać nowych ludzi.. szukałem czegoś szczególnego i w Twoich postach to znalazłem. Cóż w takim razie czekam na kolejna ciekawostkę która mnie zadziwi:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm... a dwa pytanka: jak trafiłeś tutaj i co Cię zdziiwiło? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W Google szukałem określenia jak oszukać serce:P i mi wyskoczyła ta strona po przeglądaniu iluś stron blogów . Twoja szczerość otwartość pisząc wylewasz uczucia w nie. hm...oraz to ze różnisz się od kobiet które mam okazje spotykać w pracy . jak na młoda kobietę masz zaskakujące przemyślenia.:P:P oraz rzadko która osoba ma wiarę w tym co robi:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiec czy tym razem to Ja zaspokoiłem Twoja ciekawość??? :P

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.youtube.com/watch?v=I3619AJktuE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niezłe:P:P wiesz nie ładnie zostawiać pytanie bez odpowiedzi:(

      Usuń
  8. Przepraszam Ciebie Grzegorz, ale ostatnio działam na pełnych obrotach... Dzięki za komentarze :D Tak zaspokoiłeś moją ciekawość i jestem bardzo otwarta na nowe znajomości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha ha ma Cie traktowac jak poznanie nowej osoby?? czy raczej czasem jesli wrzucisz cos ciekawego to przeczytac i dac komentarz bo to sie rożni??? wybor zostawiam Tobie:P ale chciałbym wiedziec decyzje:P

    OdpowiedzUsuń