sobota, 3 sierpnia 2013

EPP

Prawie tydzień temu ruszyliśmy :D Byłam na pierwszym dniu pielgrzymki z nimi. Ale wracając miałam doła, że tak szybko ;] Zaskoczyłam się w tym dniu dwiema rzeczami. Tą drugą jest pewna rozmowa o samotności... Potrafię być szczera, tym bardziej jeśli widzę, że ktoś chce mnie słuchać...
Później byliśmy na apelu pielgrzymkowym w Suszu i Biskupcu. Jak wracaliśmy z tego pierwszego to mieliśmy "przygode" z powodu burzy, ale nic się nie stało.... A za trzy dni sama do nich dołączę :) ale się już ciesze :D :D Może to być trudne, bo wiem, że jest osoba, która bardzo chcę przeprosić za swój egoizm, ale jakoś brakuje cały czas odwagi, tym bardziej, że ona pewnie słuchać mnie nie będzie chciała... ;/

Piosenka tak a propo jakiegoś dzisiejszego humorku: kochaj mnie mimo wszystko
Chciałabym kochać mimo wszystko...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz