środa, 14 sierpnia 2013

brak miłości?

Dziś zaczynam od piosenki: S. Grzeszczak Sen o przyszłości
Dlaczego ona? Wiem, że to o miłości kobiety do mężczyzny. Ale mnie dziś zaciekawił jeden fragment: Oczy "Oczy otwieram smutne
Umiera świat
Bo umiera świat
Na brak miłości..."


Powiedzcie mi, czy brakiem miłości jest kiedy małżeństwo na nocleg do domu przyjmuje 20 dziewczyn? Żeby nie było za mało plus ponad 30 to samo małżeństwo do swojej firmy, żeby pielgrzymi mieli gdzie nocować?
Albo, czy brakiem miłości jest, kiedy przewodnik grupy zmęczony dniem, nie może iść na najlepszy apel z całej EPP i jedzie do pobliskiej wioski po "zagubione" bagaże?
Czy brakiem miłości jest kiedy nasz kwatermistrz jedzie do Łodzi po pólnocy po pielgrzyma, aby mógł dotrzeć na pielgrzymkę?
Czy brakiem miłości jest, kiedy 12 letnia Izulka wychodzi rano z pokoju ze swoimi skarpetami, a wraca bez nich? Zapytana co z nimi zrobiła, odpowiada: Ola suszy swoje suszarką, przecież nie da rady, nie zdąży to oddałam jej swoje. Tak dla porównania, nawet nie zdążyłam o tym pomyśleć.
Było mnóstwo takich właśnie małych miłości. Cieszy mnie to bardzo :D

Jeszcze jedno dzisiaj. Jutro 15 sierpnia, wiem, że jest uroczystość WNMP, ale również Krzysiu przyjmuje pierwsze śluby, a Tomek zaczyna nowicjat. Pamiętam o Was Panowie w modlitwie!
I jesze grupowe zdjęcie z EPP:

1 komentarz:

  1. To prawda że miłość przejawia się w małych rzeczach, których nie zauważamy... ;) Pozdrawiam i tradycyjnie zapraszam do mnie
    PS Bardzo podoba mi się blog : )

    OdpowiedzUsuń