poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Spotkałam Jezusa ;)

W Ewangelii Św. Marka czytamy: "Tego samego dnia dwaj z nich byli w drodze do wsi, zwanej Emaus, oddalonej sześćdziesiąt stadiów od Jerozolimy. Rozmawiali oni z sobą o tym wszystkim, co się wydarzyło. Gdy tak rozmawiali i rozprawiali z sobą, sam Jezus przybliżył się i szedł z nimi. Lecz oczy ich były niejako na uwięzi, tak że Go nie poznali."


Dlaczego taki cytat? chciałam napisać dziś kilka słów o spotkaniu, o spotkaniu z drugą osobą. Spotykamy w swoim życiu tysiące ludzi, mijamy ich na ulicy, w kościele, w szkole, w pracy, w tramwaju, na górskim szlaku... Niektórych zobaczymy tylko raz przez kilka sekund, a niektórych będziemy widywali codziennie do końca życia. Z niektórymi zamienimy dwa słowa: Dzień dobry, a z niektórymi będziemy rozmawiali kilka godzin dziennie.  Niektórzy zapadną w naszym sercu na całe życie, niektórzy znikną szybciej niż się pojawili. Lecz za każdym razem jest to spotkanie z drugim człowiekiem. Każde z nich wygląda inaczej i inaczej się do niego przygotowujemy...
Myślałam w ostatni piątek nad tym, jak ja spotykam się z bliskimi mi osobami? Chcę się pochwalić, że udało mi sie ostatnio spotkać Chrystusa... Zarówno w Sakramencie Pokuty jak i w Komunii... Czułam ostatnio jakaś pustkę w relacji z Nim. A wystarczyła spokojna i krótka spowiedź, bez wyszukanych zdań... Cieszyłam się również, że mogę przyjąć Go w postaci Chleba ;) Zauważyłam również, że bardzo często się z Nim mijam...


Chciałam się pochwalić również, że dziś udało mi się postawić obowiązki nad przyjemnościami. Miałam dzis propozycję wyjazdu nad morze, upał, a ja z wielkim bólem w sercu przypomniałam sobie, że obiecałam sobie innym parę rzeczy. Dla kogoś banał, dla mnie ważna rzecz w życiu, zwłaszcza, że morze chodzi za mną od kilku dni. I powiem, że nawet mnie to teraz cieszy ;) Ciekawe co dzis mnie jeszcze czeka... :p 


Pozdrawiam wszystkich i piosenka na koniec, która chodzi za mną od kilku dni
 http://www.youtube.com/watch?v=OMr9zCvtOfY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz