wtorek, 3 lipca 2012

cisza i wiatr

http://www.youtube.com/watch?v=sHUo1oEQyBc

pioseneczka apropos dzisiejszego całego dnia, dawno takiego emocjonującego dnia nie miałam, ile on mnie kosztował... Mam nadzieję, że przez moją złość nikogo nie skrzywdziłam, jak tak to przepraszam. Nie taki był mój cel. Znowu pisze o tym, że wiele się zmieniło i to jednego dnia... Jeśli to Twoja "sprawka" Boże to dzięki za spontany, na następny raz dawaj siły na takie zmiany ;p No cóż Włochy nie wypaliły ;( , może kiedyś mi się uda. A teraz w Polskę... Zobaczymy co tam przygotowałeś ;) Śmieszy mnie to, że w ostatnim poście pisałam Boże, byś nauczył mnie przyjmować Twoje plany... Dzisiejszego dnia nie zdałam tego testu...

Biegnij tam, zostaw wszystkie dawne troski
życie trwa, sam już z resztą mówisz o tym
cały świat, już nie musisz o nic propsić
to Twój czas
najważniejsza jest ta miłość którą masz
Chodź czasem brak Ci tchu
pewności jakby mniej
nie zatrzymuj sie masz jedno życie więc

1 komentarz:

  1. Po to są upadki aby powstać jeszcze silniejszym!
    Nie zbadane są wyroki Boskie.
    Czasami pytam się dlaczego Boże..
    ale przecież doskonale wiem, że On mnie kocha i ja Go bardzo kocham.. jak to mówi tekst piosenki jaką dodałaś "cóż więcej można chcieć?" ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń