piątek, 10 grudnia 2010

2 Tm 2, 3

"Weź udział w trudach i przeciwnościach jako dobry żołnierz Chrystusa Jezusa!"  2 Tm 2, 3

Kojarzy mi się z tym fragmentem pewna osoba....

PRAGNĘ!
KOCHAJ MIMO WSZYSTKO!
ZAUFAĆ NA ŚLEPO!



 Te słowa, ta święta osoba, jej życie i świadectwo towarzyszą mi od kilku dni... Matko Tereso wstawiaj się u Boga za mnie, Ty wiesz co to znaczy kochać pomimo wszystkiego, co to znaczy zaufać na ślepo, co to znaczy pragnąc tego czego pragnie Chrystus. Ty uczysz mnie jak cierpieć z Chrystusem, jak nie poddawać się i jak mam patrzeć na ludzi. Pokazujesz jak żyć, jak być prawdziwym żołnierzem Jezusa Chrystusa. Twoja postawa, Twoje życie dodaje mi siły, odwagi, radości i miłości... Pokazujesz, że świętość jest możliwa, że jest dana każdemu z nas... DZIĘKUJĘ! Bądź ze mną w tym trudnym, ale ważnym czasie. Ty mówisz, że powinniśmy być Apostołami Radości.


"Gdy oceniasz ludzi, nie masz czasu ich kochać. "

"Nigdy nie poznamy całego dobra, jakie może dać zwykły uśmiech."

"Możemy się stać ludźmi wielkiej świętości, jeśli tylko będziemy tego chcieli."

"Jesteśmy zdolni zarówno do dobrego, jak i do złego. Nie urodziliśmy się źli: każdy ma coś dobrego w sobie. Niektórzy ukrywają to, inni zaprzeczają temu, ale mimo to mają to w sobie."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz