sobota, 30 marca 2013

DK cz. 6

Stacja 13 O czym myślę?

Co ważniejsze jest Boże? Twoje cierpienie, śmierć, złożenie w grobie... Czy może to, że nas odkupiłeś, połączyłeś, poświęciłeś się? Czy w calej Drodze Krzyżowej nie chodzi o MIŁOŚĆ?
A ja kiedy staję u kratek konfesjonału, o czym myślę? O tym co ksiądz powie, czy o moich najcięższych grzechach, czy ktoś usłyszy... A może warto byłoby skupić się wtedy na naszym żalu i Twoim przebaczeniu, Twojej MIŁOŚCI. Bo myślimy tylko o sobie, a pomyślmy, jak bardzo On nas kocha...

Stacja 14 Świętośc

"Bóg tak umiłował świat, że Syna Swego Jednorodzonego  dal, aby każdy kto w Niego wierzy nie zginął, ale miał życie wieczne"
To jest cała nasza nadzieja, nasz cel w życiu - mieć życie wieczne. Każdy z nas powinien dążyć do świętości. I problem nie jest w naszych grzechach, upadkach, ale w zdaniu sobie z tego sprawy. Wiem, że urodziłem się i zostałem powołany do świętości! Czy ja codziennie sobie to uświadamiam...

Udało mi się ją ukończyć... Ciesze sie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz